Her Çocuk Özeldir Aamir Khan Filmi

Aamir Khan Her Çocuk Özeldir

Anne ve Babaların çocuklarıyla veya çocukları için izleyebileceği filmler vardır. İşte onlardan biri Aamir Khan'ın Her Çocuk Özeldir filmi.

Filmi izledim ve tekrar okul yıllarıma döndüm. Tekrar sıralara oturdum. Tekrar minik sessiz bir baş olarak belirdim. Gördüm, izledim, sustum. Aynı filmimizin küçük karakteri gibi. Yaşınız küçüktür fakat kocaman bir sırt çantanız ile 40 kişiye yakın öğrencinin olduğu sınıflarda kalem tutmayı, düz çizgi çizmeyi, yazı yazmayı, okumayı ve dört işlemi öğreneceksiniz. 

Filmin izleme linkini ve kendim de izlerken aldığım minik notları sizlerle paylaşacağım.


  • Aamir Khan filminde 3 idiots filminde de olduğu gibi Hint eğitim sistemindeki yanlışlıkları seyircinin gözünün önüne seriyor. Özellikle de eğitimci ve öğrenci ilişkisini. Farklı özelliklere sahip çocukların aile, akran ve okul ortamı içinde yaşadığı zorluklar eleştirel şekilde ele alınmış. 
  • Çocuk gözünden toplu okul eğitiminin, yatılı eğitimin zorlukları, diğerlerinden farklılıkları olan çocukların sınıfları içinde yer edinme çabaları, öğretmen ve akran şiddeti, genel eğitimin farklılıkları olan çocuklara yönelik olmaması ve onları oldukça zorlaması, farklılıkları olan çocukların çizgi dışına itilmeleri işlenmiş. 
  • Eğitim sistemi eleştirisi dışında hint insanları, orta sınıf üstü bir hint ailesinin yaşamı, hintlilerin gündelik hayatları gözlemlenebilir.
aamir khan her çocuk özeldir izle
aamir khan her çocuk özeldir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik Kitabı - Uzman Psikolog Ayşe Başak Erk

Baby Shower Partisi Denilince Ruh Halim